środa, 11 listopada 2015

Dove Cameron - wywiad

[DOVE CAMERON] MAŁE NIEDOSKONAŁOŚCI...

Dove Cameron jest nie tylko gwiazdą "Liv & Maddie" i wciela się w córkę Maleficent w filmie "Następcy". Jest również osobą zajmującą się kwestią prześladowania innych w szkole. Krótki wywiad z Dove na temat mobbingu oraz jej historii i osobistego zaangażowania. Zapraszamy do rozwinięcia posta! :)


Dove Cameron ogłosiła, że przestrzeganie szacunku w szkole jest jedną z tych rzeczy z którymi osobiście walczy. Ładna blondynka z  "Liv & Maddie" jest osobiście zaangażowana w te kwestie przez własne doświadczenie: "Szkoła nie był to mój najlepszy czas. I rzeczywiście zatrzymałam swoją naukę w piątej klasie w szkole, bo byłam ofiarą mobbingu", mówi dziś.

Nie możemy w to uwierzyć, kiedy patrzymy na jej karierę. Jednak Dove Cameron była rzeczywiście ofiarą kpin niektórych kolegów ze szkoły. Szczególnie dlatego, że była mała i chuda. "Kiedy miałam 11 lat, wiele osób uważało, że miałam problemy z jedzeniem ...

"Kocham moje małe niedoskonałości, czemu nie? "

Patrząc wstecz, młoda kobieta tak naprawdę nie wini swoich prześladowców. "To nie było winą tych, co mnie niepokoili. W takich przypadkach trudno jest zidentyfikować co jest dobre, a co złe. Szczęśliwy człowiek nie sprawia cierpienia innym. Więc w końcu, oni sami też byli ofiarami.", myśli dziś. Stopniowo, Dove nauczyła się akceptować swoje fizyczne niedoskonałości. "Kocham moje małe niedoskonałości, czemu nie? ", powiedziała dzisiaj. Pamięta, że zwłaszcza wyśmiewali jej duże czoło i krzywe zęby. "Nauczyłam się akceptować wszystko. "


"Wreszcie, ci, którzy są ofiarami dokuczania przez rówieśników, często dlatego się tak dzieje, ponieważ są oni wyjątkowi. Najbardziej utalentowani, najbardziej inteligentni ... "myśli, tylko szkoda, że właśnie te osoby "nie są tego świadome".

Jej walka z mobbingiem w szkole, przyniosła się na ekran. W jednym z odcinków "Liv & Maddie," jednemu z uczniów dokuczają  ze względu na jego wygląd. Jest to odcinek, z którego Dove Cameron jest szczególnie dumna, że brała w nim udział. "To było naprawdę piękne. Przeczytałem scenariusz i się popłakałam! Jestem bardzo dumna z nas. Jestem dumna z aktorów i z całego zespołu, który w ten sposób chciał pomóc, aby porozmawiać o tym trudnym temacie."

Dove mówi że jest: "dumna" z tego pokolenia, ponieważ nie jest ciche i ma odwagę mówić o zastraszaniu w szkole. Nawet jeśli to przykra sprawa, że wciąż się tak dzieje. Aby walczyć z tym zjawiskiem, młoda aktorka uważa, że trzeba mieć zaufanie do innych. Trzeba również bronić wspólnych wartości. Ma również nadzieję, że jej historia będzie przestrogą, wywoła dyskusję i będzie pomocą dla innych ofiar mobbingu.

Jest to krótki wywiad z Dove dla Disneya na temat tego, co najbardziej chciałaby zmienić i polepszyć w środowisku wśród młodzieży oraz już dorosłych osób (bo w pracy też jest to dość częstym zjawiskiem). To naprawdę szlachetny cel i mamy nadzieję, że historia Dove zainspiruje innych do działania w tej sprawie.

Co myślicie o wypowiedzi Dove, o jej historii? Jakie jest wasze zdanie na ten temat? Zapraszamy do komentowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz